Torsdagstema: Självkänsla

Mitt i allt jobbsökande och lägenhetsletande slängde jag ihop en snabb grej till torsdagstemat denna veckan eftersom jag tycker ämnet är viktigt. Temat var självkänsla och Smäm gav en frivillig uppgift till detta tema, nämligen att göra en folder med denna rubrik. För mer info om briefen och för att se andras bidrag, gå in på hennes sida! 
 
En sån här broschyr hade jag behövt för ett par år sedan, även om jag antagligen ändå inte hade tagit åt mig budskapet då :) Den sista tiden på gymnasiet var en jobbig tid för mig och botten nåddes hösten efter studenten när jag gick in i en smärre depression och inte såg ljus någonstans. Min självkänsla låg på botten och jag visste inte hur jag skulle ta mig ur det, dock gick det på något sätt för nu är jag mognare, gladare och starkare än någonsin förut! Ämnet ligger mig dock fortfarande varmt om hjärtat, för det är så sjukt viktigt att tycka om sig själv, på något sätt är det det som är nyckeln till att må bra och att fungera som människa. Jag hatar verkligen att det är så många ungdomar som mår dåligt i dagens samhälle, vi borde bli mycket bättre på att visa kärlek mot våra medmänniskor. Over and out!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: majamyra | tired parents and happy kids lives here

En riktigt fin tolkning av temat, superfint foto!

Svar: tack så mycket!!
Frida

2013-02-08 @ 11:28:57
URL: http://www.majamyra.se
Postat av: mojo

Detta är en mycket fin tolkning

Svar: thankyou!
Frida

2013-02-08 @ 18:02:52
Postat av: Mariette

Fint att se det du gör! Och få höra dina tankar. Tack.

2013-02-09 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0