Study Study

Jag läser som sagt två distanskurser för tillfället. Den ena heter Introduktion till Grafisk Design och den andra Videoredigering i After Effects. Hittills har jag gjort klart tre uppgifter i dessa två och tänkte visa upp två av dom. 
 
I Grafisk Design-kursen fick vi som första uppgift att göra ett självporträtt av sig själv i Illustrator och inkludera ett ord man tyckte passade in. Stor utmaning för mig som aldrig har tagit mig tid att lära mig Illustrator innan, men det är också därför jag läser denna kursen, bland annat. Det är himla kul att lära sig, dock! Surprise surprise valde jag ordet Music. 
 
Första uppgiften i andra kursen var att göra ett kort klipp där man skulle jobba med stillbilder av sig själv och förklara sitt mål med varför man går kursen, fett komplicerat program men fett kul på samma gång. Man kan göra så sjukt mycket. Här är mitt klipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0