Last few days

Hinner aldrig blogga ju! Senaste veckan har jag hunnit med att fota massa snygga människor på röda mattan, äta brittiskt Cream tea (scones med sylt och nån slags grädde och te, jag dör vad gott det var) i en liten söt stad som heter Rottingdean, se en räv på gatan tre gånger, gå på bio och köpa Candyking-godis, shoppa mitt första (!) klädesplagg sen jag kom hit, frysa en massa, slänga ihop en keynotepresentation om musikaler (<3) och så vidare. 
 
För två veckor sedan var det sommar. Nu är det höst och kallt och jag ska köpa vinterjacka så fort jag får mina efterlängtade csn-pengar. I England har man inte på värmen hela tiden. Hur dumt som helst, säger jag. För då går man runt och fryser hela dagarna. Usch. Det blåser en massa här, också. Och nu har det börjat regna. Innan i söndags har det knappt regnat någonting.
 
Här kommer lite bilder från röda mattan på den social evening som min klass, Gilmour, var värdar för!
Klassen!
Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0