Diamonds are forever

Jag började redigera lite bilder från London. Fast jag tyckte dom var så tråkiga så jag gjorde mönster av dom istället. Och en Stonehengebild. Det är fett kul att göra mönster i Photoshop faktiskt, det var första gången jag provade! What'cha think?
 
Btw, igår var jag frustrerad över att jag inte är den enda som vill se Mumford and Sons här i närheten, seriöst, biljetterna tog slut på en timma (!). Fast frustrationen dämpades lite när vi bokade biljetter till Florence and the Machine istället. Så nu har jag världens bästa grej att se fram emot i December. Om några veckor åker vi till Paris också! Sen tror jag inte jag har så mycket mer att skryta med... För denna gången. Jo just det, på lördag åker vi på en tripp till Cambridge också och Tallest Man on Earth spelar i Brighton snart. Sådär, nu är jag skrytfärdig. Cheers mates!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0