Lite mer om mig!

Hello!

Jag tänker att ni som droppar in på min blogg kanske vill veta lite mer om mig, så, ja. Ska se vad jag får ihop!

Jag är en sån person som skulle vilja vara bäst på allting. Jag skulle vilja vara en grym fotograf, jag skulle vilja vara en grym illustratör, sångerska, filmskapare, konstnär, pianist, you name it! Dock så finns ju inte riktigt tiden till allt detta... Så det blir liksom lite halvt av allting. Det tänkte jag ska bli lite syftet med den här bloggen, att se om jag hittar vad som funkar bäst och så. En sak är iallafall säker, det kommer bli en väääldig blandning av olika grejer här! Det finns så sjukt mycket duktigt, kreativt folk därute som jag blir inspirerad av varenda dag och jag vill så gärna få ut det på något sätt, dela med mig liksom. Förhoppningsvis blir det bra, det får vi se! Men jag hoppas att ni vill stanna kvar :)


Annars bor jag fortfarande hemma, med dessa fyra fina personer! Mamma, pappa och mina två bröder som är åtta och arton. Vet inte hur länge till jag bor där dock, har ingen aning om vart jag är om tre månader, förhoppningsvis ute på äventyr någon annanstans än i Mölndal...

Kommentarer
Postat av: Moa

Alltså, man själv känner sig ju nästan aldrig bäst på någonting men två saker du är nästintill bäst på är ju verkligen att fota och rita/måla. Mer än så vet jag visserligen inte om dig heller eftersom jag bara läst din blogg och träffat din bror men du är säkert bäst på många saker. fin blogg!

Svar: Men Gud, vad snäll du är!!! Åh vilka fina ord, tack! Känner igen dig jättemycket, är det möjligtvis så att du har hängt i bifrost nånting nån gång? :)
Frida

2012-06-20 @ 14:19:22
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0