London!

I början av maj var jag och en av mina bästa vänner i London över en långhelg. Det var första gången jag var där, och ÅH vad jag blev kär i staden! Helt underbar. Första kvällen kändes det så sjukt overkligt att vi faktiskt var där, det kändes som att man var mitt i en Harry Potter-film eller något. Med alla bussar och bilar som åker åt fel håll och sådär.

Det blev massvis med shopping, och vi passade på att gå på två olika musikaler också. Lejonkungen, sjukt mäktig, och Phantom of the Opera. Med Peter Jöback i rollen som Fantomen. Den var så fruktansvärt bra. Jag får fortfarande rysningar av att tänka tillbaka på den liksom. Den är verkligen ett måste att se om man åker till London!


Fyra dagar är på tok för lite, nästa gång ska jag nog vara där i en vecka. Minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0