Framtiden!

Jag har länge längtat härifrån, bort från Mölndal, bort från den gamla tråkiga vardagen jag har haft ett långt tag. Har sökt folkhögskolor två år i rad och hoppats på att få utvecklas musikaliskt och röstmässigt (för er som inte vet så älskar jag att sjunga, har gjort ända sedan jag var pytteliten). Det har inte riktigt gått som jag velat och när jag i maj fick reda på att jag bara blev reserv på båda musiklinjer jag sökt så började jag kolla runt efter andra alternativ, sökte lite andra grejer och började så smått ställa mig in på att trots allt vara kvar i götet, plugga distans och söka lägenhet typ. Men så idag fick jag ett mejl. Jag har fortfarande inte hört från någon av musiklinjerna, men från en annan skola jag sökte. Jag kom in. Och deeet innebär att jag kommer flytta till Brighton, England, i höst och plugga engelska. Det är helt sinnes! Jag är så himla glad nu så det är inte sant. Jag fattar det inte riktigt, heller. Lilla jag ska flytta till ett annat land. Galet. Om så bara för en termin. Jag behöver detta så sjukt mycket. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0