Tankar och praliner

Jag har inte riktigt greppat att jag bara har en dryg vecka kvar i Sverige. Det är nog lite svårt att greppa, asså. Särskilt om man aldrig har varit hemifrån mer än två veckor i rad... Jag har iallafall fått reda på vilken familj jag ska bo hos nu, då känns det liiite mer verkligt. Fast ändå inte. Dom har två barn och två hundar! Full rulle kommer det bli, det känner jag på mig. 
 
Ända fram tills avresan ska jag jobba. Yaaay! Fast jag hinner träffa lite fint folk ändå. Förra helgen hade jag världens roligaste utgång, med mina allra finaste vänner! Det var det bästa på länge, faktiskt. Så det är okej att jobba lite så jag har pengar i höst.
 
Här kommer lite bilder, förresten. Från Prag och Berlin. Sätter man ihop dom två städerna så blir det Pralin. Det låter himla fint. Och gott. Och det passar ju hur bra som helst, för allt var så himla fint och all mat var så himla god där. Svammel svammel svammel... Här kommer bilderna, istället!

Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

kul att du är med och tävlar!:)

2012-08-17 @ 00:46:43
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0