What a mess

Jag brukar bli allergisk mot oreda när jag behöver fokusera på något, t ex plugg. Det, i kombination med min briljanta förmåga att skapa oreda och min utomordentliga tidsoptimism som gör att jag skjuter upp grejer fram till den stund jag verkligenverkligenverkligen måste göra dom, brukar resultera i snabbstädning som slutar ungefär såhär: 
 
= gigantisk hög med kläder som brukar ligga på min skrivbordsstol kastas över till sängen som täcks med överkast. Sen är det bara att kasta tillbaka dom på stolen när man ska sova. Inte alls osmidigt, nej!
 
 
... Sen har jag en tendens att hitta på annat också när jag verkligenverkligenverkligen måste plugga. T ex skriva meningslösa blogginlägg... Är kanske läge att gå tillbaka till min uppgift om urban taxering nu, ja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0