Chill på dillen

Ekar det här eller ekar det här eller ekar det här eller ekar det här eller.... ?
 
Tomt är det iallafall. Jag har lite glömt bort att jag har en blogg. Typ. Har lite andra saker för mig, liksom. T ex att bli inspirerad av en av mina favoritbloggar Linafoto och försöka posa lite sådär nonchalant och hejjagvetinteallsomattdetfinnsenkameradär-oberört när jag tar massa självporträtt när jag inte kan sova en natt. 
För att det inte ska kännas alltför osvenskt att ta fancy bilder på sig själv som en blir nöjd med (typ 2 av 300) och visa upp dom för allmänheten (eller ja, er tre som regelbundet klickar in sig här - tvek på om det kan räknas som "allmänheten"...) kan en ju alltid skylla på att en behöver öva upp sina smårostiga PS-skills. Lixxxom.
 
Sen ritar jag lite och lyssnar på Miike Snow ibland på kvällskvisten. 
Såntdär som en bara gör och aldrig vet om det ska bli bra eller kaos eller skräp, och så blir en ganska nöjd till slut ändå. 
 
Annars glider jag mest runt och spontanpiercar mig, upptäcker nya favoritmatställen, hänger med fina människor, firar födelsedagar med dyr mat och billiga drinkar, planerar resor, åker vattenrutschbanor, köper billiga träningsgrejer och får inflammation i vaderna, lapar sol, fikar ganska mycket, planerar loppmarknader, klär ut popcorn till mexikaner och svettas järnet på musikalövningar, funderar över sommaren, går på jobbmöten och blir anställd, dricker öl, bokför, bokslutar och deklarerar, kollar serier, jobbar litegrann då och då och chillar rätt mycket på livet. Sammanfattningsvis är jag rätt tillfreds med min tillvaro för tillfället, folks (mycket till där...). Hoppas ni är nöjda och glada ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0