The Sketchbook Project 2013

Idag fick jag hem en kul grej! För typ en månad sen läste jag om ett projekt som kallas The Sketchbook Project på komigensofie's blogg, och bestämde mig direkt för att hänga på. Det är ett projekt som vem som helst kan delta i, man beställer hem en skissbok på 32 sidor som man kan rita/måla/skriva vad man vill i, skickar tillbaka den senast januari 2013 och sedan kommer ens bok tillsammans med tusentals andra vara med i en utställning som turnerar runt i USA under nästa år för vem som helst som vill kolla. Himla coolt, synd att dom inte kommer lite närmare Sverige dock.. Hade varit sjukt häftigt att kolla in den utställningen alltså! Nu ska jag bara komma på vad jag ska fylla min med...

Kommentarer
Postat av: lady thirty

Det där hörde jag talas om någon annanstans, riktigt kul grej! Kanske att jag hakar på :)

Svar: gör det! det verkar jättekul :D
Frida

2012-06-24 @ 11:16:10
URL: http://ladythirty.blogspot.se
Postat av: Sofie / Komigensofie

Åh vad roligt att du hängde på :D Och att du gjorde det efter att ha sett det i min blogg :) Vad glad jag blir! Ska bli superroligt att se vad du hittar på för någonting i boken! :)

Svar: jaa, det ska bli himla kul! väntar med spänning på att se hur din bok blir! :D
Frida

2012-06-28 @ 21:36:22
URL: http://komigensofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0