Sju dödssynder: Högmod

När jag precis hade skaffat min första ritplatta (för typ två år sen) så bestämde jag mig för att göra en bildserie på dom sju dödssynderna. Tänkte att nu, medans jag är ute på öarna och (förhoppningsvis) steker, så kan jag lägga upp en om dan! Gjorde aldrig färdigt bildserien då, dock, så jag har bara 5st att visa... Men chansen finns att jag tar tag i det snart och gör klart dom! Här kommer den första jag gjorde.
 
Högmod innebär en alltför stor självuppskattning och självhävdelse, motsatsen till ödmjukhet. (Wikipedia)

Kommentarer
Postat av: LINDA

Bra erbjudande på Jeffrey Campbell skooor, endast idag!!
Checka in på våran blogg för att se det!

2012-07-10 @ 16:04:54
URL: http://liittlethings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0