Hönökonferens och sånt

åååh vilken bra vecka jag har haft. Det är så himla gött att bara komma iväg ett tag, umgås med vänner och inte behöva tänka på annat. Semester, med andra ord. Här är lite instagrambilder från veckan, har knappt tagit några bilder alls och kameran har bara stått i husvagnen, men mobilen hänger ju alltid med iallafall :) Jag har bott i husvagn, vi har haft två stycken, jag och några vänner. Sammanlagt är det väl typ tio pers som har sovit olika många nätter. Gööött. Vädret har inte alltid varit tiptop, men lite har man kunnat ligga och steka! Har varit lika gött som alltid att hänga därute. Hoppas att ni har haft en skön vecka med semester och allt! Nu är jag helt död och ska packa upp, kolla ikapp alla serier jag missat och sen sova i min egna goa säng, som jag har längtat!
 
 
1: Grillchill med massa fina människor
2: Schleten, solbränd tjej nyss hemkommen
3: Utsikt från förtältet
4: Världens häftigaste väder, det är en tromb där i mitten som inte syns efter instagramfiltret, har aldrig sett något liknande!
5: Äkta Hönökaka med skagenröra. fest på Hästen
6: natt... typ
7: Världens sötaste husvagn
8: Ticket to ride, blev mååånga såna omgångar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0