In the summertime

Sitter och ugglar i receptionen på hostel nummer två sen jag kom hit, livet som arbetssökande är inte så värst hektiskt direkt. Hittills har jag mest drivit runt, sökt lite jobb och skaffat National Insurance Number, ett nummer som man måste ha för att få jobba i UK. Hälsade idag på i vår gamla skola också, det resulterade i gratis lunch. Aldrig fel! 
 
Började gå igenom lite bilder från i somras som jag har haft liggande, från när jag var i Berlin och Prag med min familj. Insåg att jag längtar lite efter värme, sol och sommar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är nedersta bilden ifrån, den var väldigt snygg

2013-02-02 @ 21:38:48
Postat av: Mariette

Det var bara jag

Svar: Nån random skulptur i Berlin tror jag!
Frida

2013-02-02 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0