Brief Update

Jag hinner inte med! Allting snurrar och allting händer och bloggen kommer i sista hand. Plugg varvas med läxor varvas med Londonresor varvas med strandhäng varvas med stenhögstittande och så vidare och så vidare. Jag har fullt upp hela tiden och massa bilder som vill bli iordningfixade. 
 
Tänkte att jag kan skriva lite om skolan eftersom jag inte har några bilder att visa. Än.
 
Jag har vanlig engelska fem gånger i veckan typ. Grammatik och sånt. Fast roligare än i gymnasiet. Sen har man en lektion som heter Britain Today. Halvkul, fast intressant ibland. Sen har vi English Plus, där får man välja vad man vill ha och jag har British Culture. Handlar helt enkelt om kulturen. Pubkultur, engelsk mat, humor och sånt där. Grym kurs. Det har vi två gånger i veckan. English Through är en annan kurs där man också får välja. Jag har Music & Lyrics, det vi gör är i princip att lyssna på musik, sjunga med i låtarna och kolla texterna. Beatles, Kinks och Dylan har vi hunnit med. Världens chillaste lektion. Alla lärare är fantastiska och stämningen är verkligen så sjukt annorlunda från gymnasiet. Man gör allting för sin egen skull och det är ingen press på nånting. Även om vi får sjukt mycket läxor. Jag stormtrivs, med andra ord!
 
 
Kul inlägg, heh. Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0