I'm not dead

Dom två senaste veckorna har varit grymma. Förra veckan var vi ju på RSPCA i Brighton, ett animal shelter som tar hand om hemlösa djur bland annat, och det var både kul och lärorikt. Det vi gjorde mest var att gå ut med hundar, rätt chill. Och så fick dom in tre uuursöta valpar som vi fick gosa med varje dag också. Det var nice! Sen  hade vi avslutning på veckan med ost-, kex- och vinkväll på golvet i mitt rum. Inte helt fel, inte! 
Denna veckan har jag knappt varit hemma känns det som, det har bland annat blivit svensk livemusik x2, yay! I måndags i form av Tallest Man on Earth, en blyg liten man från Dalarna som spelade i en gigantisk kyrka i Brighton, och igår i form av världens bästa Robyn som spelade i London. Det var sååå. himla. bra. 
 
Annars har vi haft Halloween night på skolan och jag blev rödhårig och dödskalle på ena halvan av ansiktet. Vi hittade världens godaste frukost på amerikanskt vis och nu är det inte långt kvar tills vi måste lämna stället. Jag gråter lite inombords varenda gång jag tänker på det. Klippt av halva håret har jag också och ser fram emot nästa helg. Om en månad kommer min familj hit och det ska bli hur nice som helst, btw. Hoppas ni har det kanoners hemma i Sverige!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0