Finaste staden

Har haft en kass dag. Somnade kl fem igår natt, vaknade två och trodde klockan var nio bara för det kändes som jag inte hade sovit någonting alls. Trots att jag hade sovit nio timmar. Så hela dagen har jag varit snurrig, mått illa och haft huvudvärk. Fattar inte alls hur det kan komma sig... Nu däremot är jag hur pigg som helst! Bra där, Frida. Vända på dygnet det första man gör när man kommer hem, yes!
 
Har lagt in alla bilder på min hårddisk nu, iallafall. Kommer ta sin lilla tid att gå igenom, har tusen bilder att kolla (och då överdriver jag inte... 1011 bilder hade jag i kameran när jag kom hem igår! Helt sinnes.) Tänkte jag skulle visa en liten bild iallafall. På Karlsbron i Prag. Den staden är nog den vackraste jag har sett, hittills! Jag blev totalförälskad. Sen är väl inte det något ovanligt när det kommer till mig och storstäder... Förälskar mig i i stort sett varenda storstad jag kommer till. Alla har ju sin egna charm, liksom! Men Prag är vackrast. Massor med gamla kyrkor och byggnader, kullersten, fina gränder, massor med historia och så vidare och så vidare. Åk dit!!!
 
Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0